Rainy Day Women

Nu har jag suttit och tittat på one tree hill sedan halv sju. Jag är verkligen helt besatt! Serien har allt; kärlek, otrohet, gräl, en del människor som man bara blir förälskad i och en del personer som man bara vill hoppa in i tvn och slå till. Vad mer kan man begära. Peytons skivsamling som man skulle göra vad som helst för! Just nu är jag på säsong 2 disc 5. Jag kan ju ersänna att jag velat trycka på spola frammåt knappen ett antal gånger. För just nu är allting vara helt fel. Alla bråkar, förtom två och det känns faktiskt jobbigt att se på. Jag blir faktiskt arg när jag tittar, sjukt.

Idag var det en lång och seg dag. Eleverna var arga och grät och min rast blev inte av för att jag var tvungen att ta hand om en elev, men vad gör man inte.. Det ska bli så himla kul nu när filmfestivalen börjar. Jag vet, ajg har skrivit det många gånger men det värt att nämnas. Inte bara att det blir en massa film och en invigningsfest som heter duga så är det så skönt att kalendern för en gångs skull är lite knökad. Var länge sedan sist.

Men nu är det snart sängen som gäller men varför inte avsluta med ännu ett avsnitt av one tree hill..?..

Kommentarer
Postat av: sanna

one tree hill är livet:P

2009-01-20 @ 22:36:45
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0