in just a matter of time, every little thing is gonna be just fine

Helgen har spenderats till största delen i biosalonger, filmerna har varit av både bra och dåligt material. Sanna somnade ju till första filmen så vi kan väl dömma det utifrån det, haha. Igår åkte pappa till Kiruna igen, lite trist! Denna veckan blir det film måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag. Puh, fullt upp. På onsdag ska jag även på helkroppsmassage, SKÖNT! På fredag ska jag, tessan, mamma och mormor (vet inte om tilda ska med?) gå på Marry poppins på Göteborgsoperan. Jag älskar att gå på musikaler på operan, någon gång i mitt liv ska jag även gå på riktig opera. Det hade varit så himla kul, får rysningar i kroppen bara jag tänker på det.
Nästa helg ska jag mamma, tessan och tilda åka till landet för total avkoppling. Efter vecka sju ska jag och sanna åka ner till Lund för att komma bort från vårat kära, men just nu tråkiga Göteborg. Vi ska gå runt och kolla in alla snygga skåningar med deras härliga dialekt.

Idag blir det filmen The photograph på aftonstjärnan som jag faktiskt inte har en aning om var den ligger.. jag vet att den ligger på lindholmen, men var? Det blir till att leta upp på internet och sedan gå runt med karta och leta. Tur att man fick mvg i orientering iallafall!

Kommentarer
Postat av: Bohman

Tack för tipsen, Ps.I love you och Transformers har jag faktiskt sett (och de var grymma, Ps. i love you så sorglig) Men 10,000 BC får jag titta på då! ;)

2009-01-26 @ 20:30:48
URL: http://e
Postat av: Bohman

Tack för tipsen, Ps.I love you och Transformers har jag faktiskt sett (och de var grymma, Ps. i love you så sorglig) Men 10,000 BC får jag titta på då! ;)

2009-01-26 @ 20:31:18
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0