Gott nytt år

Nu har det nya året börjat. Igår blev en väldigt lång natt då klockan slog sju när vi gick och la oss.. Men kul hade vi. Vi spelade ett as roligt spel, jag kommer verkligen inte ihåg vad det heter. Någonting med panna. Men skit samma, man har ett band runt huvudet och så sätter man fast två lappar med namn på. Väldigt skoj måste jag säga.
Eftersom vi var på björkö så gick vi ner till hamnen, mysigt men kallt!
Nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på film och sedan somna tidigt idag. Så jag avslutar med lite bilder från dom sista ögonblicken år 2008..


Tessan du är så söt!


VÄLDIGT roligt spel!

Strike that pose!

"lets play gangsta"..hmm

Alle ty sammen

..är det inte likt?..

Kommentarer
Postat av: Bohman

Kanske var "galenpanna" ni spelade, sjukt skoj och man ahr band runt huvudet! ;)

2009-01-02 @ 18:08:48
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0