film och massage

Jag är så sjukt trött hela tiden. Det kanske beror på att jag kommer hem elva halv tolv varje dag för att jag har varit på film? eller kanske inte.. I måndags såg vi The photograph, den var jätte mysig och den lilla gubben var så himla söt. Det var den bästa vi sett, då. Igår såg vi på Slumdog millionare, det var kö hela vägen ner till entren på draken. Som tur va hade vi köpt kaffe så jag kunde hålla mig vaken. Filmen var jätte bra. Nu har vi två favoriter, vi får väl se om det blir en tredje idag när vi ska se på Revolutionary road..


Idag ska jag även på helkroppsmassage innan filmen. Det ska bli sååå skönt. Ligga där coh få bort alla stressrelaterade spänningar. Nu ska jag därimot in i klassrummet igen för att hjälpa eleverna med matten. So long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0