bowling proffs

Igår tog jag, carro, tessan och kristoffer en sväng till Ikea. Jag hittade en sååå himlans fin spegel med guldram. Så där stor, precis som jag ville ha den. Men när jag väl kommer till ta-själv-lagret så finns det två kvar, emn BÅDA är trasiga i glaset! Aaah, typiskt, jag hoppas att den som gjorde det får sju års olycka!
Men sen iallafall så åkte vi och handlade lite mat, åkte hem och käkade och sedan åkte jag, tessan och carro och bowlade. Jag vann, otroligt nog. Jag låg liksom nästan sist hela tiden. Men men.. sedan åkte vi och satte oss på bergakungen och väntade på att kristoffer och max skulle kolla på bio. Vi drack den finaste drinken, raspberry black, mums. Sen hemmåt med tolvbussen.


bowlingskor, snyggt som inget annat!

The winner takes it all

Raspberry black

Kommentarer
Postat av: Bohman

Du passar verkligen i lugg! Skitsnyggt! :D

2009-01-04 @ 17:24:42
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0