Bambi på hal is

Nu är jag äntligen hemma från en dags arbete! Sitter här vid datorn och rippar över lite musik från skivorna jag lånat på biblioteket, Eftersom jag ska börja bli väldigt ekonomisk nu när jag ska börja spara till Asien resan så måste jag ju börja någonstans. Så inga mer skivor! Det blir biblioteket som får stå för musiken ett tag framöver.
Jag håller även på att laga mat samtidigt som allt annat, men vad gör man inte för att hålla sig sysslosatt?! Senare ska jag in till stan och träffa min söta sanna igen för att åka till Aftonstjärnan och se To faro. Ska bli jättekul för det är faktiskt en av de filmer som jag sett fram emot att se. [Bild: To Faro]
Imorgon på jobbet är det friluftsdag, så jag ska ta med mig fem elever för att åka skridskor på heden. Ska bli spännande att se hur det kommer att gå. Jag får väl förhoppnningsvis ta dom eleverna som inte är så duktiga på att åka. Det kommer verkligen se ut som bambi på hal is! Men man gör väl sitt bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0