what a feeling

Idag började dagen tidigt. Jag körde Tessan till jobbet, stressade hem och sedan åkte jag och mamma till Lundby sjukhus för att få min eventrecorder. Usch, sjukhus är nog det värsta som finns (även om det är bra). Det ä'r så stelt och hemsk stämning. Men sen när det var klart och jag försökt fatta hur apparaten fungerar så köpte vi blommor till Farmor och åkte hem till henne för att fika. Som vanligt hade farmor bakat kakor, mums! Efter en tids fikade åkte vi en ganska lång runda till en massa secondhand affärer. Det är verkligen hur kul som helst! Idag blev det två skivor (varav en LP:n med flashdance alla låtar, unerbart!), en jordglobslampa och en ram. Sen åkte vi även till ÖB där det inhandlades lite behövenheter. Hem till farmor igen för att fika semlor och sedan hem. Efter en hel dags shopping är det alltid lika skönt att komma hem och bara slappa. Jag är snart klar med min halsduk också, kanske kommer upp en bild på den senare. Nu ska jag och mamma kolla på film och äta chips, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0