youre a wild one

Nu har jag varit på bio igen.. Det har verkligen blivit en hel del av det på senaste tiden. Men det är verkligen många filmer man vill se nu. Vi gick iallafall på Wild child, en riktig typisk en amerikansk tonårsfilm. en tjej som är annorlunda och som det mot slutet går lite fel för coh en snygg kille så klart. Jag loovar, i denna filmen var han verkligen snygg! Mhm!

Imorgon till och med onsdag är jag ledig. Ska bli så himla skönt. Så imorgon ska jag in till stan och äta frukost med Sarah och Malin. Malin ska nämnligen åka hem till skåneland igen. Sen ska jag och Sarah fördriva lite tid på stan tills hon ska börja jobba vid tre. Sen ska jag hem och bara slappa! Kanske lite fotbad eller nåt i den stilen. På tisdag ska jag nog inte göra så speciellt mycket. Ska ju träna på kvällen, ska bli riktigt skönt. På onsdag ska jag till Lundby sjukhus, var nu det ligger.. sen ska jag sova tidigt för på torsdag ska jag jobba igen. Spännande.
Men nu ska jag ta på mig myskläder och kolla lite på tv.. so long


Kommentarer
Postat av: frugan

blir du inte sjuk i så lite kläder älskling!!

här är det 10minus o en halv meter snö :P det är eskimåutstyrsel som gäller!!miss u

2009-02-09 @ 10:00:49
Postat av: Bohman

Ohh då måste jag se den filmen! :D hehe... Har inte hunnit se BC 10000 än heller... :(

2009-02-09 @ 20:12:36
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: Bohman

Ohh då måste jag se den filmen! :D hehe... Har inte hunnit se BC 10000 än heller... :(

2009-02-09 @ 20:14:47
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: Bohman

Ohh då måste jag se den filmen! :D hehe... Har inte hunnit se BC 10000 än heller... :(

2009-02-09 @ 20:21:51
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0