Plans for the future

Jag är så sjukt trött idag. Började sju imorse på jobbet, släpa mig själv fram till dörren. På jobbet flöt allting på. Tittade på Törnrosa med eleverna, mysigt. Men en slitsam dag lämnar sina märken. Jag har en stort rött märke på innelåret, tackvare en viss barnslig person som inte kunde sluta kasta banybollar.
Efter jobbet stressade jag hem, slänge i mig en macka och tog bilen för att åka på möte med kommunen. Men det visade sig inte bli något möte.. Det kunde inte bli sämre. Men hem för att äta mat.
Nu har jag suttit och pratat med sanna i telefon i en timma. Det känns så mycket bättre nu. Vi har tex planerat våran Lundresa nu. Inte denna men nästa helg beger vi oss till Lund för att sova på tåg-vandrarhem, besöka Lunds universitet, äta god mat på resturang och utforska staden. Ska bli så himla mysigt. Jag och min kära på tu man hand. Alltid lika trevligt. Sen ska vi på Tingsek den 21 mars, har inte sett honom live, så det ska bli kul. Sen på fredag ska vi på bio för att brya fika mönstret. Myspys..
Men nu måste jag ta mig en macka, ska kanske sätta på lite disney till detta. Sen blir det sängen som gäller. Måste bli piggare tills imon. Kan ju inte komma trött till jobbet varje dag....


Puss på dig min underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0