in my pink shoes

Imorse gick jag upp reletivt tidigt för att göra mig iordning och åka in till stan för att möta Sarah och Malin för frukost, väldigt mysigt. På busshållplatsen här hemma började en skum liten gubbe prata med mig. Först om bussen men det slutade med att han berättade att han nu varit hemma hos en som hette marianne och att dom börjat umgås mer och mer nu på senaste. Vääldigt spännande, intresse nivån låg på minus tre! Men väl inne i stan blev det scones och kaffe på Ecpresso house, GOTT!
Vi följde Malin till sitt tåg, kramades och vinkade av. Men nu kom vi till den punkten då jag och Sarah skulle fördriva tre timmar på stan innan hon skulle till jobbet. What to do, what to do..?! Eftersom att Sarah var lite halvt desperat efter internet bestämde vi oss för att tillbringa en timma på centralens internet cafe. Men vi ångrade oss snabbt när det kom fram en snubbe och ville erbjuda oss sin biljett. Snabbt därifrån och in i shopping vimmlet. Trötta som vi var så slutade denna dag på vanilj där jag var tvungen att köpa en negerboll för att komma upp i summan för att kunna handla på mitt kort, Suuurt! Men nu ska jag hjälpa till med maten, so long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0