Spring is here to stay

Igår var det sol och mina värkänslor sprutade hejvilt. Jag träffade iallafall sanna inne i stan. Det blev en del snabb shopping, även om det blev ganska mycket. Sen fikade vi på franks och sen gick vi till Bergakungen för att se Mammut. En film värd att se!
Idag sken solen och jag hade energi för tusen, så jag och min plutt åkte in till stan. Idag blev det inget shoppande för min del men tilda köpte en del. Men nu ska jag prata med pappa och sen åka med sanna hem till Jessica och gabriel för att äta mat och titta på melodifestivalen. So long


Gårdagens shopping


todays outfit

solen sken på mina små vårskor

Det var lite kallt men vårkänslan var ändå här

En ny våjacka från mig och en massa annat som hon handlade

Kommentarer
Postat av: tha wife

fan va gött dte ser ut med torr mark, här bara snön faller hela jävla tiden!

2009-03-02 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0