spontanitet en grå onsdagkväll

Igår var det snabbt hem efter jobbet, laga mat och sedan åka in till stan för att träffa sanna vid grönsakstorget. Vi skulle nämnligen gå och titta när några gamla hulebäckare spelade på sticky. Sticky är inte direkt ett sådant ställe som man går till när man ska ut, utan kanske mer när det är konserter. Utanför mötte vi John och köpte biljetter plus att vi träffade Josefin. Väl inne var det väldigt folktomt men vi fick ju sittplats i soffan. Vi valde den stora soffan för att vi skulle kunna breda ut oss men det dröjde inte många minuter innan den var full.. även om det fanns andra platser, men det är ju alltid lika trevligt med sällaskap. Sen skulle första bandet börja spela, The population. Dom är faktiskt bra så släpper dom en skiva är det inte helt omöjligt att den kommer hamna i min skivsamling. Efter dom så var det några halvbra band.. Fast jag, Sanna och Milla stod bara och skrattade åt den mycket underhållande sångaren som såg ut som en grottmänniska i sitt scenspråk. Vääldigt underhållande. Sen var det ett annat band som såg allmänt stela ut förutom sångaren som hoppa omkring på scenen som om han bara druckit energidricka hela dagen, sjukt. Sen till sist kom Dorena, det sista bandet (även gamla hulebäckare). Dom är sjukt duktiga. Dom sålde sin skiva efter spelningen men eftersom jag inte hade uttagna pengar fick jag ledsamt stå och titta när simon kom med sin signerade skiva, suck. Men efter detta gick vi till mcdonalds där vi skulle fördriva lite tid tills min buss gick och sedan begav vi oss hemmåt.
Jag älskar när det händer lite saker omkring mig så ett spontant besök på sticky en onsdagkväll var såå värt!


The Population


Simon, Milla och Sanna


Dorena

Kommentarer
Postat av: sanna

hihi, spontant? bara en veckas förbestämt;) men fint och mysigt var det!:)

2009-02-05 @ 16:44:51
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: empan

Jag hade faktiskt inte tänkt att åka med.. så lite spontant blev det allt;P

2009-02-05 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0