Kusinparty

Igår åkte jag, Tessan och kristoffer in till stan och satte oss på Sence för att vänta på Sarah och Malin. En drink senare och dom var där. Vi stannade en liten stund och sedan gick vi till Sticky. Nej, det är inte något jätte kul ställe men det var tjugo där igår så det var lte trevligare människor. När vi kom in var det ganska folktomt, det var rätt så tidigt men ändå. Vi satte oss och tog någonting att dricka, men det kliade i benen så vi gick upp längst upp för att dansa lite. Sen får bilder visa hur det gick..


den lilla söta

för vi ska backpacka i asen till vintern, Woho!

dom två ska flytta ifrån mig, snyft

dance dance dance

the no-dancer

Kommentarer
Postat av: malin

super snygg bild på mig asså.. precis från min rätta sida hahah

2009-02-09 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0