mysmiddag

En kort sammanfattning:
Idag var jobbet seeegt. Kanske för att det är fredag och man vill bara hem. Pappa kom hem idag, han har varit i Kiruna i tre veckor och kört lastbilar.. spännanade. Jag vill verkligen gå på AC/DC den 21 juni på ullevi med honom men dels är biljetterna utsålda och så kommer han och mamma kommer hem samma kväll från kroatien. Snyft. men men. Jag satt och skrev lite med Mathias förut. Han har fått kasta handgranater nu. Jag är faktiskt avis, nu vill jag med göra lumpen.
Vi har ätit en vääldigt god middag, muums! Räkor, ostar, bröd, kex, melon, vindruvor och vin, mmm.
Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på En långvarig förlovning och äta cips. Imorgon är det alla stjärtans dag, ska sova ut riktigt länge..


Muums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0