Resturang-tradition

Direkt efter jobbet gick jag till allum för att möte upp Angelica och Veronica. Tog en sväng förbi H&M för att köpa en jacka som jag lagt undan. Mycket trevligt, lönen kom ju dessutom idag! Sen tog vi bussen till Järntorget, dags för ett litet resturang besök. Vi gick runt och letade och letade, tillsut var vi så hungriga att vi gick in på en Thai-resturang som vi passerade i början. Där blev det kyckling, jordnötssås, ris, nudlar gryta.. Det var UTSÖKT! Så jag, Angelica och Veronica har nu bestämmt att varje månad när lönen har kommit ska vi gå ut och äta på resturang. Vi får inte gå på samma två ggr, utforska stadens resturanger. Mums! Men sen blev vi trötta och begav oss hemmåt. Veronica åkte samma buss som mig men vi höll verkligen på att somna i slutet. Så nu ska jag sova, ska ju faktiskt jobba imon med. Och sen imon kväll ska jag med min kärlek sanna på bio, woho. Natti Natti


the new jacket

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du! det är ju den jag såå gärna vill ha!

2009-02-26 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0