The scarf crew

Angelica ligger hemma och är sjuk när hon, jag och millrud skulle fira alla stjärtans dag. Men jag och millrud fick det väldigt mysigt iallafall. Vi hyrde en dansfilm och köpte pizza. Sen åkte vi hem till mig för att titta på melodifestivalen. Jag tyckte inte att det var några speciellt bra bidrag. Vad hände med låtar som fånga av en stormvind liksom? Men Amy Dimonds låt fastnade lite i huvudet och Måns bakgrundsdansares dans var väldigt rolig. Så den ska vi uppträda med på fredag på angelicas 20 års fest, funny! Millrud hade även bakat en utsökt kladdkaka med ett hjärta och en rumpa på. På bilden ser det mer ut som en fågel som man målade när man var liten men den är vääldigt fin ändå! Vi satt vi datorn en sväng och lyssnade på musik och tittade på en massa roliga bilder. Men även alla stjärtans dag går mot sitt slut. Så nu ska jag snart sova för imorgon ska vi åka gokart, woho!

Snyggis Millrud med hjärt/rump-kakan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0