tears on my cheek

Imorse åkte jag till Lundby sjukhus, sen mötte jag upp Farmor. Vi fika, det var jätte mysigt. Sen in till stan, eftersom det var en halvtimma kvar tills min buss skulle gå så tog jag ens sväng till rean på Ur&Penn. Suck, inte bra. Det blev två klockor, en liten som man kan ha med andra armband och en för tjugo kronor som jag tyckte såg så rolig ur (oranget gummi, digital klocka). Men sen bar det av hemmåt, det är verkligen svinkallt ute! Brr! Hela vägen hem funderade jag på om jag verkligen måste köpa någonting till fredag, jamena jag har ju en hel garderob full med kläder.. När jag kom hem bestämde jag mig för att titta på film och äta mackor. Idag blev det P.S I love you. Snyft, jag skulle inte valt den, man bli ju lite smått sentimental! Men när jag sitter där och tittar på filmen och gråter en skvätt kom jag på vad jag kan ha på mig på fredag! Vad det blir får nu se då!
Nu måste jag gå och tvätta mig i ansiktet, jag är svart runt ögonen och har mascara ränder efter tårarna på kinderna.
Jag funderar på om jag ska ringa carro och se om hon är villig att gå en liten sväng, vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D du har inte funderat på att lämna tbx den ; )

2009-02-18 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0