Sweet dreams


Sanna, nu får du ta och komma hem!


Nu har jag och mamma kollat på två filmer och haft det väldigt mysigt. Imorgon ska jag jobba (jag orkar verkligen inte!). På lördag ska jag och angelica, eftersom vi båda känner oss väldigt ensamma på alla hjärtans dag, äta en stor familjepizza och känna oss tjocka. För dom som inte kan proppar sig fulla av kärlek får väl proppa sig fulla av annat, I guess. Men nu ska jag sova om jag ska orka jobba imon, suck!
Jag känner mig även som en pensionär som går runt med en alarmklocka runt halsen och elektroner fastklistrade på kroppen. Men nu ska jag koppla av den så jag kan gå coh lägga mig, jag kommer nog ändå inte kunna trycka på "record" knappen när jag sover. Men men, sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men empan, ja ska ju va me på lörda me, glöm inte de... Å ja kommer ge dig massa massa kärlek, så de så :P thihi

2009-02-12 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0