summarize the day

Idag gick jag upp klockan halv tio för att göra mig iordning. Idag skulle jag ju nämnligen åka Gokart med millrud och Adam. In till stan, för att mötas upp. Millrud hade redan varit inne i stan en halvtimma, hur orkar hon!? När vi tagit bussen till Syrhåla och hoppat av (mitt ute i ingenstans!) förstod jag plötsligt att det var ju tre år sedan jag var här. Allt var annorlunda och jag hade verkligen inte en aning om vart vi skulle. Men jag visste att gatan började på B så det blev till att leta. Men vi hittade ju såklart och vi var dom enda som var där, det var vääldigt öde kan jag ju säga. Fyfan va kul det är att köra gokart. Det var svinkallt men o så roligt! Detta ska vi göra om många gånger. Millrud tog hem vinsten, trots att hon aldrig kört förut.. Jag kom stolt på en andra plats! Och Adam blev slagen av två tjejer och kom sist, haha.
Efter detta åkte vi in mot stan men helt plötsligt bestämde vi oss för att hoppa av och hälsa på nicke på hans jobb, så vi flyger av och går in och köper lite godis och pratar med nicke. Sen åkte vi in till stan, lämnade Adam vid tåget och försökte desperat hitta någonting som vi kan ha på oss på fredag. Men icke. Sen kom sanna in och vi vinkade av Millrud för att gå och fika på Franks. Mysigt!


Innan vi körde trodde vi ju såklart att vi båda var vinnare

Den rätta prisordningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0