Kureringsmat

Imorse fick jag reda på att min lillasyster hade 40 graders feber och att det skulle bli jag och tessans om skulle få ta han om henne efter jobbet. Okej, hon är 16 iår men alla vet ju säkert att man bli vääldigt ynklig när man har 40 graders feber. Så efter jobbet gick jag in på apoteket och köpte halstabletter och sedan hem för att hämta bilen. Åkte ner till Ica och köpte revbenspjäll och massa chips och dip, Mums.. för vad är inte bättre än att äta onyttigt när man känner sig dålig?! Förbi pizzerian och köpte pizza till mig och tessan, mötte förövrigt carros pappa. Alltid lika trevligt! Sen väl hemma gjorde vi iordning all mat och satte oss framför tv och svällde. Vääldigt skönt efter en hel veckas jobb och slit.
Nu ska jag sätta mig och sticka lite på min halsduk och sätta på några av dom nyaste skivorna jag lånat på biblioteket. Mys.


En söt sjuk syster..

..och en hungrig syster!

Kommentarer
Postat av: frugan

se, min familj äter pizza när jag är borta. jag är fett sugen på pizza. det är dagens middag.hihi

2009-02-07 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0