Kalasskola

Nu är jobb dagen slut och jag är verkligen trött. Men jag är faktiskt sugen på att träna ikväll. Medelpass på Friskis, skit kul! Idag har vi firat en elev som fyllt år i helgen. Det blev tårta, saft och sång. Tårtan var väldigt god och hela tiden medans jag satt och tog lite mer tårta fick jag höa av Filip att jag tog för mycket. Finns det så får man ju ta, bättre att den tar slut än att slänga. Det har varit en rolig dag på jobbet och den har verkligen passerat fort.
Förut fick jag ett sms från frugan, nu är hon hemma i trygga lilla sävedalen igen! Men dock sjuk! Bara hon inte är sjuk på fredag så blir allt bra. Men nu ska jag springa till bussen, måste ju hem och äta innan träningen. Tjoo!


Två av eleverna har gjort denna tårtan, jag är riktigt imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0