Its all about the shoes. What would we do without them?

I söndags när solen sken och jag bara var allmänt lycklig och full av vårkänsla var jag inne i stan och fikade med Sarah. Jätte mysigt. Vi tog även en sväng på stadens rea. Efter en hel dag i stan hittade jag ett par vääldigt söta små skor som verkligen matchade min våriga känsla. Så dom blev mitt sista inköp för dagen (för er som inte redan vet så är jag en skonarkoman, kan verkligen inte få nog av dom!). Så imorse när jag vaknade och gjort mig iordning så kom min underbara vårkänsla tillbaka när jag såg mina söta små skor stå där intill väggen i mitt rum. Även om solen inte skiner idag så tog jag på mig mina fina skor och gick till bussen. Medveten om att det skulle bli väldigt kallt om fötterna eftersom det var noll gradigt imorse så kände jag faktiskt inte av det. Under hela dagen när jag tittat ner på mina små skor så blir jag bara så glad. Det är verkligen påväg till bättre, ljusare och varmare tider! Sommar och värme, here we come!

Jag gick och diskuterade med en elev om det kalla vädret påväg till bamba. Slutsatsen av detta var; VI VILL HA SOMMAR, VÄRME OCH SHORTS! Han ville även fiska krabbor och köpa en ny båt, men det är ju saker som hör till, wiee


Mina söta små skor ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

fiina!

2009-02-03 @ 16:55:14
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0