guldbagge

Idag gick jag upp när klockan ringde, gick ut med märta och sedan en mysig frukost. Nu har Malin kommit upp hit till Götet så jag åkte in till stan för att träffa henne och Sarah. Det blev även en del shopping även idag, suck. Ett halsband, två par örhängen, en sjal, två par byxor och en t-shirt. herregud, jag måste verkligen sluta köpa så mycket saker hela tiden!
Sen åkte vi hem till Maggan för att sedan åka till tessan på cafet där vi mötte mormor, morfar och mamma. Det blev en väldigt god fika. Jag, Sarah och Malin gick sen in på museumet för att titta lite. Haha, väldigt roligt kan jag lova! Vi provade en massa hattar och testade skolbänkar. Sen åkte vi hem för att vila upp oss. Vi ska ju ut ikväll så vila behöver vi allt!


Dom finfina hattarna

Humle och dumle

Ambitiösa elever

N som i neger

guldbagge-halsband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0