Why be less when you can be more?

Okej, det har hänt en del sedan sist. På lördagen efter nrj var jag och Tessan så fruktansvärt hurtiga så vi sprang Midnattsloppet (EN MIL!) inne i Göteborg. Ingen av oss har tränat på evigheter med vi kom in på en timma och tio minuter! Riktigt duktiga var vi, och vi sprang hela tiden, Wow! Efter att vi sprungit oss svettiga åka jag, tessan och sanna hem till tessan för att göra oss lite snyggare och sedan åka in till stan och Lilla london där kristoffer och max satt och väntade. Då var klockan två och runt tre när det stängde ville vi inte åka hem utan bestämde oss för att gå någon annan stans, vilket visade sig vara totalt hopplöst. Allt stängde eller tog inte in mer folk, suck! Men vi fick oss en Göteborgs-promenad!

Söndagen blev en riktigt ta-igen-sig dag. Sen har jag jobbat hela veckan. Igår (onsdag) var jag, tessan och sanna inne o stan för att ha en ölkväll. Vi var på Barbord styrbord där vi fick GRATIS öl/cider innan klockan nio. Vi var där ca fem i, det blev till att beställa in! Gratis är ju alltid bäst (nästan!). Men efter att ölen började kosta gick vi istället till Storan, grill del mundo. Dom hade en massa roliga drinktillbehör som tessan glatt la ner i sin väska. -"hur många borde man ha? jag har tre nu, jag ska nog ta sju till!". haha Det blev iallafall nachos med guacamole, mums. Vi drack en underbart god drink, vilken jag inte kan namnet på. Men den var stor, rosa och syrlig!

Idag var jag inne i stan efter jobbet och hämtade ut mina nya glasögon. Två för en, prima! Sen in till stan för att möta mina två små systrar, sedan hem.. Händelserik vecka. Men den är inte slut än! Imorgon blir det 50-års fest och på lördag 20-års fest! KUUUUL!


Laget med känsla

Hedvigs uggla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0