Girlsnight

Igår efter en macka gick jag hem till Millrud där hon och angelica höll på att göra sig iordning. Efter att vi smakat på millruds bag in box sprit så gick vi till bussen för att åka in till nrj in the park. Det var jätte lång kö in men väl inne fick vi en ganska bra plats bredvid alla fjortisar. Men det var väldigt roligt ändå, dock hade jag klarat mig utan darin, suck! Men efter nrj drog vi oss in mot stan och satte oss på Viktorias för att ta oss ett glas vin. Ett glas ledde till ett annat och sedan bar det av till Trädgårn. Angelicas tydliga regler var inga killar, det är girlsnight out! Eller vad säger du angelica? haha. Men jag och millrud träffade en riktigt rolig typ som vi pratade med resten av kvällen. Medans millrud satt och briljerade till idas sommarvis, som alltid spelas innan det stänger, inför mig och henrik började jag bli riktigt hungrig. Så vår lilla trio begav oss mot heden för mat, men vi vinkade av henrik på vägen. Medans vi stod vid heden och åt våran mat, för att citera millrud "blev jag attackerad av en av dom mörkaste killarna ja någonsin sett". Den ena killen började smaska, med mat i munnen, i millruds öra och sa: "det är så vi äter i afrika!" haha fasen va skön han var. Men jag kunde ju inte låta bli utan började smaska ännu högre och sa "det är så här vi äter i sverige!". Riktigt rolig kväll som snart måste göras om!
haha, ni måste även gå in på millruds blogg och läsa hennes inlägg om kvällen. Sjukt kul!



Åka spårvagn

nrj in the park

kebaben och bönan

Kommentarer
Postat av: Bohman

Du ser ut att tycka att spårvagnsfärden är väldigt hemsk... eller spännande mer kanske... :D

2009-08-22 @ 21:24:05
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0