mr. dream man

Efter jobbet idag åkte jag hem till Angelica. Eftersom vi skulle titta på film så tog vi en sväng till ica för att köpa chips och godis, mums! I kön till kassan stod det två killar som diskuterade förhållanden. Då klämde den ene ur sig "man ska ju välja en tjej som man inte alls gillar och som man inte alls går ihop med. Det kan ju bara bli bättre!". Haha, på ett sätt så är det faktiskt sant! Sen när vi kommer hem tittar vi på en shoppoholics bekännelser (jag kände mig stundtals träffad!) och sedan tänkte jag åka hem. Men då visar Angelica först hope and glory, lugn variation (underbar!) och sedan skulle hon bara visa en film med en snygg kille i. Det slutade med att vi tittade på hela och att jag och angelica lite halvt dog av avundsjuka! Varför finns det inte sådana killar i verkligheten? Suck.. sen tog jag moppen hem igen och fick stå i tio minuter och vänta vid ett rödljus för att en annan bil skulle komma åt samma håll så det skulle bli grönt.. Men äntligen hemma. Imon ska vi till slottskogen med jobbet med picknick, mysigt! Godnatt!
                                                                              Den får en helt annan innerbörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0