glidtackling


Nu har jag spelat match med Tekardmyr. Vi förlorade men jävlar va vi taggade till i andra halvleken. Jag klidtacklade (eller aa, ett försök till det iallafall) så jag fick ett glidsår på knät och motståndarnas spelare föll som plockepinn. Det var riktigt roligt! Men nu vankas det smörgås och förmodligen Enternal sunshine of the spotless mind som kristoffer sa skulle vara bra. Eller kanske the reader som plutten fick av martin. Vi får väl se vilken det blir. En film som man knappt kommer fatta eller en snyft film? hmm...


Idag på jobbet var det föresten en elev som läste upp några av sina dikter för mig. Denna var så klockren;

Jag är kär.

Jag är lagom tjock.

Jag är en ängel. Jag är söt.

Jag är kissnödig.


Kommentarer
Postat av: Bohman

Ohh jag måste komma och kolla när du spelar någon gång! Påminn mig inför nästa match så är jag (förhoppningsvis) där! Du var ju grym under turneringen som killarna i klassen ordnade!

2009-04-28 @ 21:32:56
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: millan

ohhnoo missade ja din första glidtackling? FAN!

haha skönaste dikten på länge=)

2009-04-28 @ 22:58:08
Postat av: Anonym

"klidtackla du" GRYMT =)

2009-04-29 @ 19:27:25
Postat av: Bohman

Gött då kan jag komma förbi efter skolan! :D Härligt härligt, hoppas ni bjur på roligt spel och härligt väder! ;)

2009-04-29 @ 20:35:27
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: Bohman

och självklart menar jag bjuder och inte bjur....

2009-04-29 @ 20:35:58
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0