090418


Igår kom tessan hit för att fika med oss i trädgården innan hon och jag skulle hem till henne igen för att göra oss iordning för en utekväll med resturang besök och sedan trädgårn'. Mycket god mat på en resturang på avenyn som jag inte kommer ihåg namnet på men tapas hade dom iallafall. Tessan åt tills hon storknade medans jag och sanna nöjde oss med tapas och en utsökt pizza!
Efter det drog vi oss mot trädgårn' där vi mötte angelica, míllrud, svensson, jesper och niklas. Alltid lika trevligt! Men sanna drog efter en stunds väntande med sin syster till rio rio och millrud drog hem med niklas. Men jag, angelica och tessan dansade tills benen värkte och tessan hade blåsor under fötterna! Närmare tre gick vi mot spårvagnen och åkte hem.


Hemma hos tessan innan resturangen

the two dancingqueens

Kungarna i baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0