Rymdraketerna vinner med en smäll!


Jag ser ju lite duktig ut här! wow

Nu är jag hemkommen och svettig från dagens korpmatch. Tekardmyr var grymma idag, vi vann med 5-1. Haha, jag skrattade nog stora delen av matchen. Tex när jag gjorde ryggfall istället för nick (lite mycket bakvikt, ja!), en motspelare gjorde tunnel på sanna och hon blev riktigt chockad, när man siktar åt ett håll men bollen kommer nån helt annan stans. Ja ni kan ju föreställa er denna matchen, haha riktigt kul är det. Det bästa är nog att det är så oseriöst, skit samma om man missar bollen och trillar eller sparkar bollen helt fel, det är ju bara skitroligt!
Men nu ska jag äta en macka och sedan sova, det  är innebandyturnering imon på jobbet. Det ska komma lag från en massa olika skolor och jag ska vara domare.. jag som verkligen inte kan någonting om innebandy! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0