090422


Idag på jobbet var det innebandy turnering och jag skämde ut mig så jag trodde jag skulle dö! välte hela sarjen och snubblade runt. PINSAMT! Men efter jobbet  åkte jag hem för att byta om och sedan åka in till stan för att fika med tessan, sanna och kristoffer. Mysigt. Sen tog jag och sanna en sväng i några äffären och sen hamnade vi i solen på någon slags bänk. Idag (jag är verkligen en shopoholic!) blev det dessa underbara sandalerna som fick åka med mig hem och göra min skosamling ett par rikare!
Men nu är jag så trött så det blir en macka och sedan sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: malin

har du också kommit på att du är en shopoholic.. jag lider av samma symtom tror jag.. det ligger nog i släkten

2009-04-23 @ 15:26:15
Postat av: Anonym

Dom skorna e sååå Empan!!!

2009-04-23 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0