Teckenspråk

I ungefär 5 år nu har jag velat läsa teckenspråk och äntligen ska jag börja! Imorgon ska jag och jessica gå på första passet, spännande. Eftersom det är många av eleverna på jobbet som använder sig av stödtecken så kommer det nog bli lättare att förstå.
Idag på jobbet fick jag ett sms från Jessika(chefen på cafet) om att vi ska ha en "personal-fest", kul kul. Alla som jobbar på cafet är förjäkla sköna så det kommer bli toppen. Efter middag och tjöt ska vi bowla, jag tycker verkligen synd om alla andra eftersom jag övar på jobbet varje måndag! Hehe

På fredag ska jag och sanna ha en bar-runda. Vi får inte besöka något ställe vi varit på, enbart nya ställen! Det ska bli riktigt roligt, en chans att utförska göteborg.

Om man nu vill utförska sitt liv och hitta sig själv, är det bästa sättet då att flytta? Jag har funderat på om det kanske är det som fattas, jag ska kanske ta chansen att flytta? Bort här ifrån tryggheten!?


Kommentarer
Postat av: sanna

om att flytta.. jag tror att det är bra. jag tycker inte man ska vara rädd att förlora det man har hemma, för vad har man egentligen att förlora?

2008-09-16 @ 17:26:52
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0