Whats up

Vad händer just nu? sen fyra dagar tillbaka har jag gjort saker hela tiden. I torsdags jobbade jag till 3 och sen raka vägen in till stan för att träffa min underbara sanna(shopping, middag på resturang och sticky för att lyssna på Rickard och hans band). Sen på fredagen jobbade jag till 3 sen direkt hem för att hämta väskan och sen åka till landet (blev dock en skön slapp kväll med mormor och morfar). På lördagen gick jag upp vid åtta för att duscha och sedan åka med mamma, mormor och morfar till Röttle och träffa morfars släkt på någon släkt-återträff. Kul? Jag fick ju iallafall mina polkagrisar! Sen på söndagen fixade vi iordning altanen och jag var inne och hälsade på våra nya grannar fåren i deras hage för att hämta sten. Sen bar det av hem för att sova tidigt, för idag började jag klockan sju. Min första morgonpass ensam. Det började mycket bra kan jag ju säga. Kommer in i vårat personal rum och upptäcker att det varit inbrott! WHAT? Chockad som jag blev gick jag till närmaste person som var städaren. Han såg förvånadsvärt lugn ut när ahn kollade in i rummet. Medans jag gick runt i glassplitter och letade efter min jobbtelefon (som förövrigt var stulen!) kom jag på att en av eleverna skulle komma vilken sekund som helst och jag måste göra frukost!! Panik. Men jag klarade det prima, med lite tur att eleven kom sent! Puuh.






Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit hade ni inbrott? jag skulle sprungit ut igen, bajsrädd jag lovar:P



fredagspepp!YEAH!

2008-09-15 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0