vinterklädsel

Idag efter jobbet när jag skulle följa en elev till taxin mötte jag millrud utanför. Mycket trevligt. Eftersom hon också skulle sluta för dagen och åka till allum för att leta present till nicke så beslöt jag mig för att hänga med. Vi strosade runt i olika affärer för att hitta någonting roligt tills vi tillsist kom till indiska. Jag har hittat en så himlans fin klänning. Väldigt nöjd! Men vänta bara tills ni får höra helheten som jag har tänkt ut. Den låter så här: Klänning, leggins, raggsockar, kofta och en stor sjal (till vintern). Låter det inte helmysigt? Jag längtar lite tills vintern nu bara för att jag ska kunna använda min nya fina klänning. Eller så blir det klänning, leggins, kofta och stor halsduk nu innan, såblir raggsockarna en lite exta piffig vinter accessoar. Clever!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag har köpt ett par nya raggsockar!

2008-09-04 @ 03:04:48
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0