uttryck

Det bästa med att jobba på torsdagar är att dagen börjar med teater. Det innebär i sin tur att det blir avslappning, högläsning, skön musik och massage. Förjäkla skönt om ni frågar mig. Idag bjöd bamba på potatis och purjolöks soppa(var var potatisen kan jag ju undra?) och pannkakor. Gott, gott! Men nu har jag rast och det finns verkligen ingenting att göra. Nästa lektion börjar klockan tolv och då ska eleverna baka, bra för mig för jag blir slickepott! Mums. Bara det blir någonting gott, hehe.

Igår på teckenspråkskursen övade vi på olika mimiker. Man måste vara uttrycksfull i sitt ansikte när man gör olika tecken. Det var jätte kul och tills nästa vecka ska vi lära oss en massa känslor. Kul, kul!
Jag har även funderat på om jag ska försöka få med mig någon på en tripp bort här ifrån detta tråkiga stället näst nästa helg. Men då kanske jag måste ta ledigt på fredagen och det är verkligen den sämsta veckan att ta ledigt på. Men vi får väl se. Kanske en liten weekend trip till London?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0