hat-kärlek

Satt och tänkte på alla i gamla klassen. Det är faktiskt så att det var/är en slags hatkärlek till alla. Klassen hade inte varit klassen utan alla extremt olika människor. Men sen är det ju klart att man saknar vissa mer, eller iallafall vill träffa mycket snart igen.
Tex Mathias snuffsen snuffis svalle Svalin! Var har du tagit vägen?

BFPD3
(jag är den enda med färgig klänning om man ser det så här, haha )

Men nu är det ju faktiskt så att du äntligen har hört av dig och säger att det är klart att du ska hänga med oss ut på krogen någon gång! Det ska bli förjäkla skoj måste jag säga. Det var på studentfesten vi träffades senast. En liten kram och sedan farväl, tragiskt.
Sen är det ju även så att jag o Sanna har bestämt att en utgång med bordet är ett måste!

 

Kommentarer
Postat av: Bohman

Och jag som trodde att det var mig du saknade mest, Empan... :'(

2008-09-21 @ 19:08:57
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, vad svarade mathias?

2008-09-21 @ 20:50:28
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0