Kakor och radio

Nu har jag jobbat hela dagen på cafet. Tessan lyckades idag att göra ett litet fluffigt hjärta, helt omedvetande om det. Jag stod och kollade in dom goda pajerna och andra småkakor medans jag kände hur trött jag var redan vid tolv, då hade jag bara jobbat i två timmar. Vid fyra var dagen äntligen slut och vi fick sätta oss i bilen och åka hem. Väl hemma la jag mig på mattan med märta och somnade. Då är man verkligen trött. Jag har även varit ute och promenerat i två timmar med Carro, tessan och Märta. Det var förvånandsvärt skönt, även om musklerna inte riktigt var på topp.
 

    


Imorse när jag skulle sätta på min älskade kanal lugna favoriter på radion vaknade jag istället till ett jädrans brölande.. Då har dom bytt bandit rock-kanalen från 106.3 till 104.8 istället.. Hur kan dom?! var har mina lugna favoriter tagit vägen? Jag har verkligen inget emot den kanalen eftersom det visade sig att dom faktiskt spelade bra musik där men jag vill ändå ha tillbaka mina lugna favoriter..



 ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0