Dammig skjorta

Nu är jag äntligen hemma för att ta det lugnt, en smörgås och sen sängen. Dagen har bestått av långa lektioner, mycket kaffe, långt APT-möte och en snabbis hem för att sedan åka till teckenspråkskursen. Men som tur är så är sådana här dagar bara en gång i veckan!
Just nu sitter jag här och funderar lite över om den oanvända (begagnade) lilla skjortan i min garderob ska få en chans att se dagsljuset imorgon..?! Jag har (förutom dom med volanger när jag var liten) aldrig använt skjorta. Har inte riktigt känt mig bekväm. Men imorgon ska jag allt ge den en chans.
Men nu somnar jag snart så det får bli mer skrivandes imorgon.
Godnatt, sov lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0