The year was 2006

Vad skulle året 2006 vara utan Goo Goo Dolls, The calling, AC/DC, Guns ´n Roses, Hawk Nelson, Red Hot Chili peppers, Oasis och en massa andra sköna band. Nu sitter jag här med alla låtar jag har hittat i min stora musik mapp. Jag ska allt ta mig tiden någon dag och orka lyssna igenom alla. Men det är ju en hel del musik som ligger i denna mappen (1441 filer=83 mappar=58 timmar).

Och när vi ändå är inne på ämnet musik måste jag bara nämna att jag idag även har lärt mig plocket till Sweet home Alabama på gitarren. Som jag har längtat och vilket tur det är att millan går i skolan och har musik!

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your
alive
                                                  Iris - Goo Goo Dolls

Kommentarer
Postat av: Bohman

Vad är det för jobb du har nu då? Skola?

2008-09-23 @ 16:55:52
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0