sunshine

Måste bara börja detta inlägget med att påkeka det UNDERBARA vädert. Solen skiner och himlen är blå. Vad mer kan man begära av en i synnerlighet tråkig tisdag?
Idag på jobbet fyllde Kate år så vi köpte bulle och kaffe. Mysigt. Jag sprang från ena byggnaden till den andra, fram och tillbaka till olika människor för att fixa fram ett Jula kort, eftersom vi skulle senare gå och handla en häftpistol med eleverna. Stressigt. Sista lektionen slutade med larver och bär, usch, riktigt äckligt.
Efter att suttit utanför och väntat på att några av elevernas taxi skulle komma passade vi på att sola lite, förjäkla skönt!

           

Imorgon ska jag dessutom vara lärare. Jag undrar verkligen hur det kommer gå. Jag ska ha religionskunskap och nyhetstolkning eller nåt i en timma.. Och jag som är så himlans oallmänbildad. Men jag får hoppas på det bästa!

Måste även bara lägga in en kommentar om Kristoffer (Tessans pojkvän).. Han är förjäkla söt ska ni veta. Orkar inte skriva det här för man måste se det för att förstå, men ååh så gullig! tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0