dancedance

Igår var det förfest hemma hos Millrud med middag, mycket mysigt. Sen åkte vi in till stan för att bege oss till Park Lane, Queer night. Eftersom jag varit där förut var det ju ingenting speciellt men Viktor och hans tre kompisar kom dit, haha det var förjäkla roligt.."Emelie, lämna mig inte ensam igen, jag är rädd!".. Men det var en mycket trevlig kväll/ natt (kom hem vid halv sex). Det blev en hel del dans och en hel del tjöt på ludde som vägrade att dansa, den lilla tråkmånsen.
Nu sitter jag här och lägger över några låtar som jag kan ha som ringsignal på mobilen och lite senare ska jag dra mig hem till Sanna, myskväll med onyttigheter som lantchips och dip, MUMS.
Lite bilder sen igår:

Tessan & Carro on the way..
   

Dom snyggaste brillsen!
 

Ja, detta var då det som jag och Carro satt och kollade på medans Viktor och hans kompisar satt som på nålar, haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, det ser nästan ut som att viktor håller sin (pojk-)vän i handen!

2008-09-28 @ 22:05:20
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: empan

Eller hur:P haha det gör det verkligen!

2008-09-29 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0