After work

Idag har jag varit så himla trött på jobbet. Jag har gått runt och gäspat hela tiden. Men vid lunchen vaknade jag kvickt till när jag fick reda på att idol-anna.. hon som sjöng "ring ring" för två år sedan, jag har tydligen träffat henne! Vilken grej.. inte varje dag man träffar en "kändis".
Jag glömde min mobil hemma idag, kändes inge vidare, jag var helt frånkopplad från min omvärld. Vilken liten mobil-beroende-nörd jag är. Men ska jag vara ärlig så är min mobil viktig! När jag kom hem upptäckte jag att sanna hade skrivit, hon är ÄNTLIGEN på väg hem. Har saknat henne såååå mycket!
Frugan (carro) har förövrgt åkt till Barcelona där det tydligen är 30 GRADER! I don´t wanna know. Jag får nöja mig med att sitta och blunda under sänglampan med en värmekudde, improviserad värmebölja. Men det ger ju inte bränna. Men även om jag vil resa till solen så räcker inte tiden till. Jag har ju som sagt heltids jobb nu och jobbar varje vecka fram till jul. Vilken höjdare, men det är SÅ kul. Jag har verkligen roligt varje dag. Idag var jag föresten med på mitt första möte! Inge vidare spännande men jag fick reda på att jag (och alla andra elevassistenter) ska vara med på föräldramötet nu på onsdag. Okej? Men som tur är så behöver jag bara sitta i bakgrunden och dricka kaffe, inte så pjåkigt. Sen kom det upp en punkt som var mycket intressant. After Work! Jag och alla andra som jobbar på gym.sär. ska på after work. Hehe, ska bli roligt. Peo sa att det alltid är så att det yngsta eller den som är nyast anställd ska bjuda alla andra på allt. Eftersom jag är båda kommer det bli en Dyr kväll för min del, men är det inte männen som ska bjuda oss? vi får väl se.



Magen kurrar, maten väntar på bordet.. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0