Dreams coming true?

Hittills har min lärarkarriär gått bra. Jag och en annan lärare(i texten kommer hon heta mrs X) har suttit och pratat om en massa resor medans eleverna hade eget arbete. Gud va jag är sugen på att resa nu. Jag och mrs x pratade en massa om Indien och till alla dom ställena på jorden som jag vill besöka. Snälla ge mig tid och pengar till mina drömmar. Jag funderar på om jag ska försöka dra med mig sanna till London över en helg. Någon vecka då jag är ledig på fredagen. Det hade varit förjäkla skönt. Sen till vintern, efter jul då jag är ledig ska jag kanske försöka få med mig någon till Paris, eller kanske Rom?! Sen till sommaren, då blir det förhoppningsvis något slag av backpacking i Indien, och lite tågluffning, om inte så blir det väl iallafall något av det. Jag vill bara resa, utforska kultur och människor. Till hösten kanske man ska passa på att även ta en liten resa upp till huvudstaden för lite secondhand shopping och relaxing. Men kommer vekligen pengarna och tiden räcka till..? Det är alltid det som är frågan. Money, money, money.

Men nu ska lärare Emelie sluta drömma för hon ska förbereda en lektion med nyheter. KUL! Jag hade tänkt att vi skulle kolla på 11 nyheterna men då är det väl klart att tvn inte ska fungera. Skit! Men men, det blir tråkig läsning i tidningen istället.

Ha de gött, tjo

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag är på London, om jag har pengarna vill säga! Jag och Josefin planerar att åka på mån/tis:) sen har jag ju lovat att åka med lilja också, pengarna bara rinner iväg, jag vill göra allt och lite till men jag vill inte jobba!

2008-09-24 @ 12:17:32
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: Sanna

förresten bilden på dig på min blogg var bland dom roligaste jag sett, haha! SNYGGING!

2008-09-24 @ 12:18:58
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0