Sandlåde-spöket

Imorse missade jag bussen, även om jag hade mycket tid på mig. Men som tur var så stod min vita springare hemma..(vita-skodan).

Vid lunch idag när jag var på väg på rast kommer det fram två elever på den "vanliga" skolan och frågar om jag jobbar på särgymnasiet. Efter att ha svarat ja fick jag reda på att en av våra elever satt ute i en grön sand-låda, hon lyfte på locket och skrämde eleverna. Jag gick dit i hast och hittade som sagt en av eleverna i den gröna sand-lådan ute på gården. Jag kunde verkligen inte låta bli att skratta åt henne där hon låg ihopkurad i en blöt grushög i botten av lådan med ett flin i ansiktet. haha, men även om detta är en sådan sak som vanligtvis inte brukar hända så förvånade det mig verkligen inte att just hon satt i sand-lådan..

Ett samtal med frugan på rasten, med glädje fick jag reda på att hon ska komma hem en gång i månaden och att jag gärna fick komma och hälsa på henne i vårat grannland Norge!

Ikväll ska jag och Sanna på Bar-runda. Kulkul, förmodligen kommer vi hitta ett riktigt mysigt ställe som man känner att man vill komma tillbaka till. men finns det verkligen ett sådant ställe i Göteborg?

Kommentarer
Postat av: frugan

barrundan blev ju bra. jag är lite bakis

2008-09-20 @ 11:28:23
Postat av: Anonym

Lite? en hammare står och bankar mot mitt huvud! Men ja, den var bra:D

2008-09-20 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0