Räkor blandat med skönsång

Här kommer lite bilder sen kräftskivan igår. Eftersom det hade regnat mycket under dagen hade Karro och Anna dukat långbort i garaget. Men det var jätte mysigt.


Dagens outfit



Det blev en hel del snapps-visor.. men var var snappsen?



Räkor, sånna man äter...




Idag ska jag och Carrobarro titta på film och mysa, ska bli skönt att slappa dagen innan jobbet.
Och från och med idag är det bara fyra dagar kvar tills sanna kommer hem.. wiee
Heldagen kommer att gå ut på: Shopping, resturang-ätande och sedan till Sticky för att kolla när Rickard och hans band Kruthusgatan spelar. Kulkul!

Kommentarer
Postat av: sanna

åh, klänningwn är underbar!



nu är det jÄtte snart empan&sanna-time! PUSSPUSSPUSSSPUSSPUSS!

2008-09-07 @ 14:54:10
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: Frugan

jag måste fråga, var ni på kräftskiva och ingen snaps,? jag håller med sanna klänningen var underskön. puss och ring mig när du kommer hem för idag åker jag tiiiilll BAAARCELOOONA!! ;D love

2008-09-09 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0