Partydödare

Vaknade nu med lite av en sprängande huvudvärk. Men det var mycket roligt ïgår. Det började med att jag och sanna gick runt på olika gator i stan tills vi kom till järntorget. Var finns alla mysiga barer i Göteborg? Efter en liten stund ringde frugan och frågade om hon kunde joina, ofcourse! Men eftersom det regnade lite och beslutångesten steg oss en bit åt huvudet gick vi sedan till hederliga Golden Days för Drinkar på happy hour. Mysigt.
Det var några killar som satt på andra sidan en liten gardin och dom drog i den och var nyfikna på vilka vi var. Då öppnade carro gardninen och sa.."-hur gamla är ni igentligen? Vi är 30, är gifta och har barn!" HAHA, dom lyfte inte på den gardinen mer.
Senare på kvällen när frugan hittat lite annat sällskap gick jag och sanna och ttog oss en svängom på dansgolvet. Det var endast vi som dansade, lite lustigt. Efter en pytteliten stund kommer det fram tre killar med dom coolaste skjortorna jag sett. Haha, det kommer komma en bild på detta under. Dom började dansa bugg med oss och jag vet inte hur mycket jag snurrade igår natt, men det var inte nådigt. Efter en hel del pannkake-snurrar blev jag bjuden på efterfest i gamlestan. "-vi ska lyssna på rinkeby musik och håna din sjal". Eeh okej? Men eftersom jag verkligen inte hade nån tanke på att hänga med dom sa jag nej och med en puss på kinden kallade den ena mig för partydödare. Tragiskt! Sen när Golden Days var på sin stängningsväg kom alla ut med dom snyggaste adidas-träningsoverallerna! Jag hade också velat våga gå ut på krogen med en siden-pyamas-liknande dräkt. Fatta vad skönt det hade varit...!


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, vi hade kul ändå!

dom männen var dom mest mysko! ohh, shit va huvet snurrade, när jag frågade om han kunde nått annat än att snurra, "böj dig bakåt!", woppa, shiit! Vi hade grymt kul, men barrundan bli nån annan gång med förbered karta!:P

2008-09-20 @ 17:21:33
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0