perfection is nothing!


Igår var jag hemma hos min kärlek Sanna på myskväll. Det var skönt att ventilera och bara mysa. Det blev lantchips och vitlöksdip till filmen 27 dresses.
Under filmens gång började vi fundera lite på den perfekta killen, men kom fram till att den perfekta killen inte är den man vill ha. 
I don´t need perfection! 
Jag och Sanna har förövrigt startat en klubb. Just nu kommer jag faktiskt inte ihåg vad den heter men det måste ha varit någonting bra, haha

Efter att ha ätit frukost och kollat på repriserna med idol(med besvikelse, johan åkte ut!) åkte jag till cafet och tessan för att vara lite snål och åka med hennes som har bilen hem. Skönt. Men jag är ju klantig och glömde min mobilladdare hemma hos sanna så vi åkte dit för att hämta den igen, men det var bara trevligt för då fick jag, tessan och sanna en mysig liten pratstund där vi bland annat bestämde att vi skulle ta en liten tripp till Ullared och campa. Men för att ta två flugor i en smäll ska vi besöka Gekås och även mysa i en liten campingstuga. Myspys.

Annars idag så ska jag enbart ta det lugnt och sova tidigt för imorgon börjar jobbet klockan sju och jag ska dit och göra frukost till två elever. Kul.. Gud vad jag längtar tills jag får vara ledig, även om jobbet är roligt så blir man fruktansvärt trött.

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygging, jag kom på det nu såg sms:et förrut och glömde helt av att svara men jag har glömt bort vad vi döpte klubben till, men nått i stilen vi utan fritid... MYS PÅ DIG!

2008-09-28 @ 18:48:11
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0