man ska ha husvagn..

Nu kom jag på det, min och sannas klubb heter vi-utan-hobby-klubben. För vad kan man egentligen ha som hobby? Är jag bra på någonting? Måste man vara bra på någonting? Alla verkar vara bra på någonting som dom oftast utövar på fritiden, men jag gör ju ingenting på min fritid. Jag kanske tar en promenad lite då och då, är det verkligen min hobby? att gå på promenader? Fy vilken tråkig hobby!

Nu har jag förövrigt pratat med en kille som jobbar på Ullared/Gekås camping. Det är så typiskt att alla stugor är bokade. Det finns verkligen ingenting kvar till oss och våran avslappnings-mys-shoppning helg. Men jag gav inte upp, och då sa han att det fanns husvagnar som man kunde hyra! JA!, gud va mysigt. Det är ju verkligen hur mysigt som helst. Sova i en husvagn en natt, mysa, grilla och bara prata en massa om allt och ingenting. Hur mysigt som helst! Så nu ska jag få med dom andra på detta och våran weekend är bokad! Woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0