lönedag=slösadag

Nu är det ju så att vi ska ut ikväll. Men hela dagen har jkag gått runt och funderat på vad jag ska ha på mig utan något resultat. Så när jag ändå var på allum för att köpa lite grejer sprang jag in på min nya favorit Indiska för att kolla lite. Det blev tillslut iallafall en kjol, finfin!

Och sen så har jag äntligen köpt en ny mobil! Kan det bli bättre. Men en ny mobil var det som verkligen behövdes om man säger så.
Sen så köpte jag ju mina älskade hörlurar. Ett förjäkla bra köp måste jag säga!

Men nu måste jag springa i i duschen och sen ta en macka innan middagen hos millrud(har inte ätit sen halv tolv!!)
Bilder som kommer tas ikväll kommer upp imorgon, wiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0