lönedag

Dagen schema:   ¤ Jobba till ca halv 4
   ¤ Förhoppningsvis ska  jag köpa min nya mobil(bli av med min älskvärda 3310) och ett par nya hörlurar
   ¤ Hem och duscha och göra mig iordning
   ¤ Dra till Millrud på kalas och sedan utgång till Park Lane





Det kommer vara en mycket lång dag idag. Men det kommer hända mycket roliga saker. jag ska tillsammans med järngänget gå ut och jag ska äntligen få köpa mina hörlurar som jag så länge har letat efter.

Sen har jag även fått ett exempel på att kärleken inte har några "gränser". Det är en här på jobbet som är 174 cm lång. Hon är tillsammans med en kille som är 157 CM! Det är en big diffrece! Men det är väl gulligt på sitt egna lilla vis..(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0