Just a simple and ordinary day

Idag har verkligen varit som vilken annan dag som helst. Snoozar till sju, går upp, duschar och klär på mig, äter frukost, springer till bussen. Kommer till jobbet, springer några ärenden, sitter på en stol och väntar på att någon elev behöver hjälp och sedan är det bamba. Efter bamba blir det ännu några lektioner som jag jäspar mig igenom och drömmer mig bort i hopp om att tiden ska gå så jag kan få kaffe. Sen är dagen slut och man väntar på att allas taxi ska komma, tillslut kommer man hem i hopp om att få vila, men då ska man laga mat och gå ut med hunden.

Welcome in to adulthood!

Men jag gillar det jag jobbar med och det har redan rusat iväg en månads jobb. På fredag kommer förhoppningsvis lönen! I really hope so! Då är det kalas för Millrud som förövrigt fyller år idag, GRATTIS! + utgång.

Just nu längtar jag till min säng, men jag är så nervös för imorgon. Lärare, det är verkligen någontig som jag inte vill vara. Men det blir lite extra betalt så lets do it!

Nu ska jag göra lite varmmjök med honung och två smörgåsar med leverpastej, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0